24.03.2013

Pędzle Ecotools: do pudru, podkładu oraz zestaw 4 pędzli z kosmetyczką


Nie da się ukryć, że dobre pędzle do makijażu to już połowa sukcesu w malowaniu :) Osobiście zdecydowałam się postawić na pędzle EcoTools, które są pędzlami syntetycznymi i ekologicznymi (a nie naturalnymi!, jak nierzadko błędnie się o nich pisze). Ich włosie wykonane jest z taklonu, materiału w pełni syntetycznego ("cruelty-free hair"), posiadają także bambusowe rączki i aluminiowe skuwki, czyli materiały pochodzące z recyklingu.
Dodatkowo, 1% ze sprzedaży produktów EcoTools wspiera ratowanie naszej planety.


W mojej kolekcji mam 6 pędzelków EcoTools i z pewnością planuję zakup nowych (posiadam pędzel do pudru, podkładu oraz zestaw podróżny polecany do kosmetyków mineralnych: mini kabuki, pędzel do pudru, pędzel do rozcierania i do korektora). Jestem z nich bardzo zadowolona - wysoka jakość idzie w parze z przyzwoitymi cenami. Pędzle świetnie leżą w dłoni, są lekkie i łatwe w operowaniu. Absolutnym hitem jest ich włosie - tak miękkie, delikatne i miłe w dotyku, że właściwie można się nimi "miziać" bez końca. Jeśli dodamy to tego świetną trwałość (pędzle nie gubią włosia wcale!, świetnie się piorą, nic się nie niszczy, a włosie się nie odkształca) i nienaganną jakość malowania to - co tu dużo mówić - mamy pędzle idealne!

Pierwszy w mojej kolekcji pojawił się EcoTools pędzel do pudru - jest duży, puchaty, miękki i oczywiście szalenie delikatny. Wystarczy kilka ruchów, by oprószyć całą twarz pudrem. Mimo iż mam go już prawie 2 lata i regularnie piorę, pędzel nie zgubił jak dotąd żadnego włoska i generalnie nic mu nie dolega :) Pędzel ten sprzedawany jest pojedynczo i kosztuje ok. 30 zł.



Drugi pędzel z mojej EcoTools-owej kolekcji to pędzel do podkładu płynnego - typowy "języczek" o włosiu elastycznym, sprężystym i równie delikatnym, co jego poprzednik. Pędzel nie "pije" podkładu, nie zauważyłam, bym zużywała go więcej niż podczas nakładania palcami. Bez wątpienia za to pędzel EcoTools znacznie usprawnił mi nakładanie "tapety" - podkład lepiej stapia się ze skórą, nie jest aż tak widoczny jak podczas nakładania palcami, no i palce mamy czyste podczas wykonywania makijażu, nie zliczę ile już rzeczy ubrudziłam, gdy nakładałam podkład palcami. Pędzel dobrze rozprowadza podkład, smuży minimalnie, ale naprawdę nie sprawia to problemu, bo ewentualne smużki łatwo rozetrzeć :) Pędzel sprzedawany pojedynczo w cenie ok. 30 zł.



Pozostałe pędzelki EcoTool zakupiłam w zestawie (zestaw nr 1213). Zestaw (cena ok. 50 zł) - w założeniu podróżny - liczy 4 dość małe pędzle i bawełnianą kosmetyczkę. Pędzle polecane są do mineralnego makijażu, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by używać ich także do tradycyjnego makijażu. W zestawie znajdziemy:


- pędzel do pudru - różni się on od swojego odpowiednika w "normalnym" rozmiarze - jest nieco mniej puchaty, inaczej przycięty, no i oczywiście krótszy. U mnie znalazł zastosowanie jako pędzel do różu - planowałam zakup pojedynczego pędzla EcoTools do różu, ale ten mi go świetnie zastąpił. Ładnie rozprowadza róż, nie robi plam i placków - i oczywiście jest równie miękki i miły jak pozostałe pędzle.



- pędzel do rozcierania cieni - chociaż włosie jest dość znacznych rozmiarów i obawiałam się współpracy z nim, to muszę przyznać, że spełnia swoje zadanie idealne, w oka mgnieniu mamy cudnie roztarty cień.

 - pędzel do korektora - moim zdaniem najmniej przydatny z całego zestawu, co nie znaczy jednak że jest zły. Mały, poręczny, ładnie rozprowadza korektor w płynie (sypkiego niestety nie próbowałam). Niemniej wspomniany wcześniej pędzel do podkładu rozprowadza korektor równie dobrze ;)


- pędzel mini-kabuki - jako jedyny nie posiada bambusowej rączki i loga. Jest maleńki i trochę bałam się co z takim maleństwem zrobię, ale pędzelek znalazł swoje zadanie. Noszę go w torebce do poprawek pudru w ciągu dnia, to niepozorne maleństwo sprawdza się naprawdę świetnie! Tym samym świetną jakość dużego EcoTools-a mam zawsze przy sobie, tylko w wersji mini.



Pędzle EcoTools dostępne są w Rossmannie czy Hebe, ale można je kupić także w drogeriach internetowych, na allegro i ebayu - nieraz bardzo okazyjnie!

Ciekawa jestem Waszej opinii na ich temat :) Ja szczerze się w nich zakochałam i z pewnością zakupię jeszcze zestaw pędzelków do malowania oczu i pędzel do brązera. Mam nadzieję, że okażą się równie fajne!




42 komentarze:

  1. Na dwa pierwsze z miłą chęcią bym się skusiła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądają te pędzle. Ja używam tylko do pudru i różu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te pędzle! Mam je od kilku miesięcy i jestem szczerze zakochana :)
    Są rewelacyjne! Polecam jeszcze najgrubszy pędzel do brązera (ten całkiem mega gruby).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda no to że dobrze spełniają swoje zadanie, ale ja wolałabym aby były ładniejsze. :b

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zerknij na zestaw 4 baby kabuki- wyglądają przeuroczo! :)

      Usuń
    2. No coś Ty, ja uważam właśnie, że są śliczne! :D

      Usuń
  6. Ja mam ET co pudru, różu i cieni. Są w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw wygląda bardzo estetycznie i kusi;) sama muszę wreszcie zainwestować w jakieś lepsze pędzle-jakość ma jednak znaczenie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyglądają i powinny powiększyć moją kolekcję:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje mi nie służą, może się na te skuszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako Ecotoolsomaniaczka mogę Ci poradzić jeszcze zestaw 4 mini kabuki za ok. 40zł. :) Bardzo dobrze mi się z nimi współpracuje. Natomiast 5-częściowy zestaw pędzelków do makijażu powiek może (chociaż nie musi) Cię troszkę rozczarować. Może to kwestia pecha, ale pędzelek do smużenia, nie wiedzieć czemu, bardzo gubił u mnie włosie jeszcze przed pierwszym praniem. Do bronzera jeszcze nie mam, ale zastąpił mi go- sprzedawany pojedynczo- skośny pędzel do różu, który również mogę polecić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie najbardziej napaliłam się na ten pędzelek do smużenia :P Szkoda, że taki bubelek - a może tylko felerny egzemplarz? :)
      Kabuki są śliczne, także mnie bardzo kuszą :)

      Usuń
  11. zastanawiam się właśnie nad tymi pędzlami, bo na razie mam tylko kabuki a przydałoby się ich trochę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w swojej kolekcji nie mam jeszcze ecotools, ale kusi mnie ten do pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten sam zestaw 4 pędzelków i jestem również bardzo zadowolona! Ja również prawie nie używam pędzelka do korektora :). Za to kabuki okazał się w moim przypadku hitem przy rozcieraniu bronzera i rozświetlacza - nie sięgam już po większe pędzelki do tego celu :) Pędzelek do rozcierania oraz ten do pudru również są fantastyczne! Pomimo maleńkości i tego, że jest to wersja podróżna nie wyobrażam sobie bez nich żadnego makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje pędzle są bardzo przypadkowe...ale jeśli miałabym kupować to na pewno wybrałabym te - nie dość że są dobre jakościowo to mają piękny design:)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ten zestaw podróżny i bardzo go lubię :)!
    a ten do podkładu chyba jest lekko przekrzywiony ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kupiłam go takiego już, ale skuwka trzyma się tak mocno, że nie sądzę, aby to przekrzywienie jakoś wpłynęło na jakość pędzla :)

      Usuń
  16. Z pędzli tej firmy mam ten do pudru oraz do cieni. Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow... wyglądają luksusowo... super!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne te pędzle też je mam

    OdpowiedzUsuń
  19. jak moje pędzle bede musiala wyrzucic to na pewno skusze sie na te

    OdpowiedzUsuń
  20. Super są, bardzo mi się podobają. A szukam właśnie zamienników :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam ecotools, mam kilka pędzli i nie wypadł ani jeden włosek, nie wiedać po nich upływu czasu i zużycia :-) a piorę minimum raz na tydzień. teraz firma ecotools zmieniła ich wygląd, a mi się zdecydowanie bardzie podoba ta starsza wersja.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten zestaw z 4 pędzlami i jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza, że dałam za niego coś około 20zł. Baby kabuki nakładam puder, a tym większym róż :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam zestaw pędzli z Sunshade Minerals i jak na razie jestem z nich zadowolona.
    Te z Ecotools strasznie mi się podobają pod względem wizualnym:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. chyba się skuszę na ten zestaw podróżny, bo szukam pędzli do minerałków ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten zestaw podróżny jest świetny :) Muszę go poszukać na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cztery z prawej by mi sie przydaly

    OdpowiedzUsuń
  27. Od dawna myślę nad pędzlem EcoTools do podkładu, ale zakupiłam właśnie gąbeczkę Beauty Blending, więc na razie chyba się obejdzie XD

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobre pędzle to jest to, czego brakuje w mojej kosmetyczce, niestety... :(

    OdpowiedzUsuń
  29. wybacz, ale nie pomogę ponieważ nie mam porównania
    a co do pędzli to posiadam pędzel Ecotools do różu i jestem z niego bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  30. Z EcoTools mam pędzel do bronzera i musze powiedzieć, że jest rewelacyjny. Swego czasu miałam straszną ochotę na kabuki, chyba się w końcu na niego skuszę :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię pędzle z EcoTools. Przypomniałaś mi, że miałam napisać o tych z zestawu do oczu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja bardzo lubię pędzel do pudru i cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. a może ktoś chce kupić zestaw? nieużywany oczywiście :D
    zapraszam na http://kejtlyn.blogspot.com/ gdzie trochę azjatyckich kosmetyków lub mailowo nev1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Posiadam tylko jeden pędzel Ecotools - do pudru i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  35. super pędzle:) OBSERWUJĘ I ZAPRASZAM DO SIEBIE! http://testowaanieproduktow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Kupiłam ten zestaw co Ty masz, mam nadzieję, że będą służyć:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dużo dobrych opini przeczytałam na temat tych pędzli i od dluższego czasu zastanawiam sie nad ich kupnem ale po głowie chodzą mi jeszcze inne a raczej cały zestaw.niestety nie pamiętam już nazwy ale około 90 zł na allegro kosztują,będe musiała sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Potrzebujesz o coś zapytać - śmiało, chętnie odpowiem :)