4.08.2013

TAG: 50 faktów o mnie

TAG "50 faktów o mnie" to jeden z niewielu TAGów w blogosferze, które czytam z prawdziwą przyjemnością. To bardzo fajne, móc poznać Was bliżej, z nieco innej niż kosmetycznej strony. Postanowiłam i ja odsłonić przed Wami kawałek siebie, mając nadzieję, że będzie się Wam czytać go równie przyjemnie, co mi - Wasze :)


1. Jestem naturalną blondynką, ale już od ponad 7 lat farbuję włosy na średni brąz.

2. Uwielbiam ryby w każdej postacią, od tej zwykłej w puszce, przez smażoną, gotowaną, pieczoną, wędzoną, aż po surową w sushi.

3. Za 2 tygodnie wychodzę za mąż :)))

4. Ogromnie podobają mi się brązowe oczy, zachwycam się nimi u każdej napotkanej dziewczyny i marzę o tym, by moja córka odziedziczyła oczy po swoim brązowookim ojcu.

5. Lubię zarówno psy, jak i koty. Ciężko by mi było wybrać, które bardziej.

6. Nie mogłabym być włosomaniaczką. Moje włosy bez względu na to, co na nie nałożę, wyglądają zawsze tak samo :P

7. W podstawówce uwielbiałam uczyć się wierszy na pamięć i przychodziło mi to bardzo łatwo. Potrafiłam nauczyć się długiego na 2 strony wiersza w przerwie między lekcjami. Do dzisiaj zresztą pamiętam np. wszystkie wierszyki z lekcji rosyjskiego w 6 klasie, mimo iż po rosyjsku nie umiem złożyć dobrze nawet pół zdania :P

8. Chciałabym schudnąć parę kilo, ale nie mam w sobie za grosz motywacji.

9. W życiu nie jadłam flaków, salcesonu i galarety z nóżek. I w życiu nie spróbuję :P

10. Nie umiałabym żyć bez czekolady. Są jednak dwie marki, których nie znoszę i ich jedzenie nie sprawia mi ani grama przyjemności: Terravita i - o dziwo, uwielbiany przez wielu - Wedel.

11. Bardzo wiele wspomnień kojarzy mi się z jakimś konkretnym zapachem. Wystarczy, że go poczuję, a już staje przede mną jak prawdziwa scenka sprzed kilku lat.

12. Lubię gotować, ale tylko jeśli mam dla kogo. Jak jestem sama, to nie widzę w gotowaniu żadnej przyjemności.

13. Nienawidzę rosołu.

14. Niestety, często się spóźniam, obojętnie jak bardzo bym się nie starała, by zdążyć na czas.

15. Mam dwoje rodzeństwa, młodszego brata i starszą siostrę.

16. Mogłabym godzinami przeglądać rzeczy w dziale a artykułami papierniczymi, mimo że już dawno temu przestałam być dzieckiem :D

17. Nie umiem kłamać, zawsze to po mnie widać.

18. Zawsze płaczę na filmie "Love story", nawet jeśli oglądam go już po raz dwudziesty.

19. Kiedyś uczyłam się chińskiego, ale dziś potrafię po chińsku powiedzieć tylko kilka prostych słów.

20. W dzieciństwie byłam straszną beksą.

21. Uwielbiam sukienki, mam ich całą szafę.

22. Dużo bardziej niż "Galę" czy inny "Show" wolę poczytać "Newsweeka" bądź "Politykę".

23. Jestem uzależniona od serialu "Gra o tron". Czekanie do kwietnia na kolejny sezon to dla mnie katorga.

24. Z owoców najbardziej lubię pomarańcze, potrafię zjeść kilkanaście naraz.

25. Zawsze marzyłam o tym, by być dziennikarką.

26. Nigdy w życiu nie miałam papierosa w ustach.

27. Mówię francuskie "r".

28. Noszę okulary/soczewki od 15 lat, jestem krótkowidzem.

29. Kupowanie butów to dla mnie prawdziwa mordęga. Nigdy(!) nic(!) mi się nie podoba. A jak już mi się jakimś cudem coś spodoba, to albo nie ma mojego rozmiaru, albo nie da się w tym w ogóle chodzić. Kupno 1 pary zajmuje mi średnio 2 miesiące :P Za to jak już je kupię, będę w nich chodzić aż do całkowitego zdarcia (w końcu nigdy nie wiadomo, kiedy uda mi się znaleźć następną równie dobrą parę...).

30. Mam 1 parę adidasów i są to jedyne buty na płaskiej podeszwie, jakie posiadam :P

31. Nie przywiązuję wagi do telefonu, nie kręcą mnie super bajeranckie modele z funkcją prania i gotowania, wystarczy mi, żeby telefon dzwonił, wysyłał sms-y oraz miał budzik :)

32. Miałam kiedyś okazję przeprowadzić wywiady z Aliną Rose oraz Anwen, które ukazały się na jednym z portali internetowych ;)

33. Szczytem moich manicure'owych umiejętności jest pomalowanie paznokci na jeden kolor :P

34. Mogę godzinami oglądać Kabaret Moralnego Niepokoju. Sama mimika i ruchy Roberta Górskiego wywołuje u mnie niekontrolowaną radość :D

35. Jestem zakochana w Krakowie i zawsze tam jeżdżę z prawdziwą przyjemnością.

36. Nie lubię oglądać siebie na zdjęciach.

37. Jestem uczulona na słońce, dlatego rzadko się opalam.

38. W dniu, w którym zakochałam się w moim przyszłym mężu, byłam umówiona na randkę z innym facetem. Randkę oczywiście odwołałam :P

39. Zawsze się waham, gdzie jest prawo, a gdzie lewo - na egzaminie na prawo jazdy zapisałam to sobie na paznokciach, ale i tak pojechałam źle ;)

40. Łatwo wybaczam innym i nie umiem się długo gniewać.

41. Nie mam w domu telewizora i nie brakuje mi go. Ulubione seriale i wiadomości oglądam przez Internet.

42. Za kilka tygodni czeka mnie urządzanie, a później przeprowadzka do pierwszego w moim życiu M-2 :)

43. Nie wierzę w przypadki.

44. Zawsze przed jedzeniem wącham potrawę/produkt, który mam zjeść.

45. Pisałam pracę magisterską o blogach :)

46. Kiedyś pracowałam w call center - od tamtego czasu nigdy nie zgadzam się na nic, co mi  proponują konsultanci telefoniczni :P

47. Marzę o podróży do Nowej Zelandii.

48. Mam bardzo słabą głowę, jestem więc beznadziejnym kompanem do picia :P

49. Nigdy w życiu nie byłam w lumpeksie ;)

50. Mam jedną perukę, której rzecz jasna nie noszę na co dzień ;) Kupiona była z myślą o imprezie przebieranej, a wyglądam w niej tak:


I tym optymistycznym akcentem, zachęcam Was do zrobienia własnego tagu. Z przyjemnością przeczytam.
Buziaki :)

56 komentarzy:

  1. OOOo już niedługo nowa droga życia - szerokopasmowego szczęscia życzę.
    Super hiper miło Cię poznać bliżej..DLa mnie też czekanie na nowy sezon Gry o Tron to mordęga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oglądasz? :) Ja sobie dozuję kolejne odcinki :)

      Usuń
    2. Dziękuję :* Ja już z tego niedoczekania aż zaczęła czytać książkę :D

      Usuń
    3. Ostrzegam, książki trochę rozmiajają się z filmem. Jeszcze przed tym ostatnim sezonem zakupiłam całą sagę i wchłonęłam :)

      Usuń
  2. Super TAG :)
    Też niestety mam uczulenie na słońce :(
    Już teraz Ci życzę wszystkiego dobrego na Nowej Drodze Życia :) Ja jestem mężatką od 4 lat ;)
    Kraków również KOCHAM ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! :* Widzę, że więcej osób boryka się z tym paskudztwem, zawsze myślałam, że tylko ja mam takiego pecha ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mogłabyś jeździć ze mną do mojej mamy na obiad i zjadać moją porcję :D

      Usuń
  4. Wszytskiego najwspanialszego i aby ten dzień był wyjątkowy! ;d
    a sukienki też kocham :) mogłabym non stop w nich śmigać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy wiele wspólnego. :)
    1. Też jestem blondynką, ale od dłuższego czasu myślę o pofarbowaniu się (szamponem koloryzującym na początek) na brąz. Najpierw jednak chcę iść do fryzjera.
    2. Ooo tak ryby. <3 Mam to szczęście, że moi rodzice posiadają własną wędzarnię. Smak świeżo uwędzonej ryby jest nie do opisania. <3
    10. Czekolada, po prostu marzenie. Zwłaszcza triolada od Milki.
    23. A kto nie kocha "Gry o Tron"? ;] Mam nadzieję, że Marin szykuje jakieś epickie zakończenie i się trochę bardziej pośpieszy z kolejną książką.
    29. Nienawidzę kupować butów, bo prawnie nigdy nie pasują. A jak już pasują to kupuję, nawet jak mi się nie podobają. :(
    43. Też nie wierzę, moim zdaniem jeśli coś się dzieje to jest ku temu jakiś powód. :)
    48. W sumie to nie wiem jak bardzo słabą mam głowę, bo alkohol mi nie smakuje, ale już po jednym piwie kręci mi się w głowie. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, zazdroszczę Ci tej wędzarni! Ryby wędzone są takie pyyyszne :)
      Jak dobrze, że ktoś jeszcze nie lubi kupować butów! :* Myślałam, że tylko ja jestem inna, w końcu każda normalna kobieta "powinna" kochać kupować buty :P

      Usuń
  6. podziwiam, że masz czas na pisanie bloga podczas, gdy wesele za pasem.
    Też wącham to co mam zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już takie ostatnie posty przed weselem :) Jeszcze mam kilka napisanych wcześniej, ale później już faktycznie będzie "wyszłam za mąż, zaraz wracam" ;)

      Usuń
  7. Widzę, że mamy wiele wspólnego. Mogłabym pożyczać Ci Newsweeka, a Ty patrząc w moje (piękne?) brązowe oczy opowiedziałabyś ostatni skecz KMN :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję przeprowadzki do własnego M. Dopiero jestem na etapie poszukiwań :)
    Rosół uwielbiam, flaki również. Alko nienawidzę. Sam zapach wzbudza we mnie mdłości.
    Seriale i wiadomości w necie uwielbiam. Zwłaszcza w oryginale. Nie przepadam za kiepskimi tłumaczeniami. Irytują mnie :)
    Uczulenie na słońce, znam to jak nikt :( Też wyskakuje Ci 1001 swędzących punkcików po zbyt mocnej ekspozycji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Kochana, też :( Najgorsze, że właściwie nic na to nie pomaga... :/

      My mieszkanka też długo szukaliśmy, już nawet myślałam, że nigdy nic fajnego nie znajdziemy, a trafiliśmy w końcu na naprawdę fajne mieszkanie w okazyjnej cenie :)

      Usuń
    2. Ano nic :( A wysokie filtry często są tak ciężkie, że potrafię je sobie zdrapać ze skóry.

      Ostatnio widziałam w necie interesujące mieszkanie w normalnej cenie. Napisałam do agencji i nie minęło 5 minut, jak dzwonił do mnie konsultant z Expandera. Oczywiście oferował mi mega, meeega korzystny kredyt mieszkaniowy. Od tamtej pory miałam już z 5 telefonów od przedstawicieli, a nie obejrzałam ani jednego mieszkania. Wrrr.

      Usuń
    3. Znam to doskonale, Expander, Open Finanse też dzwoniło co chwilę... Na szczęście nam się w końcu udało trafić na naprawdę fajnego pośrednika nieruchomości, który zajął się nami w pełni kompleksowo, codziennie wyszukiwał i podsyłał nowe ogłoszenia, dzwonił, załatwiał, negocjował ceny, naprawdę super. Szkoda, że nie jesteś z Wrocławia, bo bym Ci go poleciła :(

      Usuń
  9. Właśnie miałam się Ciebie zapytać pod ostatnim postem czy już jesteś po, czy może jeszcze chwilę przed ślubem :)

    A nie wyobrażam sobie Ciebie z "francuskim r" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś miałam na tym punkcie niezłe kompleksy, ale teraz już mi to nawet tak bardzo nie przeszkadza ;)

      Usuń
    2. Mi się to podoba! :D

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. modlę się tylko, by nie było takich upałów ;)

      Usuń
  11. Połowa tych punktów pasuje do mnie, a zwłaszcza 48! Mój kuzyn zawsze mi powtarzał, że ze mna super chodzić na imprezy, bo jestem ekonomiczna:d zdjęcie cudne! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. też lubię te tagi, ale 50 na raz to dla mnie za duzo, 25 by styknęło :P
    no to czekam na relację z Twojego ślubu :)
    ja uwielbiam rosół :)
    wow, praca magisterska o blogach, tego jeszcze nie słyszałam :)
    ja też nigdy nie byłam w lumpeksise
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ja nad tymi 50 faktami też myślałam przez kilka dni :)
      relacja na pewno będzie :)

      Usuń
  13. 10 i 11 oraz 44- mozemy sobie przybic piatke! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do udziału w kosmetycznym rozdaniu! :) Nagrody: nowości od Lirene oraz profesjonalna porada wizażystki. Link do konkursu: http://make-up-charm.blogspot.com/2013/08/rozdanie-kosmetyczne-wygraj-nowosci-od.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten tag :) Chciałabym mieć taką dobrą pamięć:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś mi nie pasowało :P Górski ma na imię Robert;) A z tym egzaminem na prawo jazdy to mnie rozwaliłaś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie! Nie wiem skąd mi ten Artur się wziął :) już poprawiam, dzięki :*

      Usuń
  17. ja też nie opalam się. to dobrze, że nie trzymasz długo w sobie urazy i szybko wybaczasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będziemy miały zdrowszą skórę :))

      Usuń
    2. bladość mi nie przeszkadza. tak, wolniej i później się zestarzejemy :)

      Usuń
  18. Wreszcie ktoś, kto mnie rozumie :) Mi również zapachy przypominają jakieś momenty z przeszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Za dwa tygodnie za mąż wychodzisz?:) Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysłowy post. Miło dowiedzieć się czegoś więcej o kimś, kogo recenzje się czytuje ;)
    PS. 33 - możemy przybić sobie piątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten Tag!:D I okazuje się, że mamy wiele wspólnego^^

    OdpowiedzUsuń
  22. TAG świetny a peruka rewelacyjna, świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mogę się podpisać obiema rękami pod: 2, 5, 9, 11, 17, 22, 23, 33

    A 38 jest mega urocze i nadaje się na scenariusz filmu :)))

    Super ten tag!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczo wyglądasz na tym zdjęciu! Stresik przedślubny już jest?

    OdpowiedzUsuń
  25. ja ostatnio chodziłam po sklepach i nagle poczułam jakiś męski perfum i już przepadłam, na ziemi byłam tylko ciałem, a mój umysł powędrował do wakacji sprzed dwóch lat :D

    OdpowiedzUsuń
  26. 49. Nigdy w życiu nie byłam w lumpeksie ;)
    - przecież to grzech! ;OOO

    OdpowiedzUsuń
  27. Miło dowiedzieć się o Tobie tyle fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak już wyjdziesz za mąż i wrócisz, to zapraszam na tag do mnie ;)
    http://izisshe.blogspot.com/2013/08/tag-50-faktow-o-mnie.html#links

    OdpowiedzUsuń
  29. Zainteresowała mnie Twoja praca magisterska :) Zdradzisz jaki dokładnie byl jej temat? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Potrzebujesz o coś zapytać - śmiało, chętnie odpowiem :)