6.06.2015

Sunny - nowe odcienie podkładu mineralnego Annabelle Minerals

Witam Was serdecznie!

Wiele razy pisałam już na blogu czy Instagramie peany pochwalne na cześć Annabelle Minerals. Nic na to nie poradzę, że markę tę uwielbiam od pierwszego użycia i polecam ją wszystkim, jeśli tylko mam okazję. Pisałam Wam o podkładzie, różach czy cieniach do powiek. Każdą nowość AM witam z ogromną radością - tak też było i tym razem, gdy Annabelle postanowiło wypuścić nowe odcienie swoich podkładów.

Annabelle Minerals Sunny swatche odcienie





Nowa gama odcieni nazywa się Sunny i występuje we wszystkich 3 formułach typowych dla AM - matującej, kryjącej i rozświetlającej. Z założenia ma być świetnym rozwiązaniem dla tych dziewczyn, które z utęsknieniem szukają w podkładach żółtych, ciepłych, słonecznych tonów. Annabelle ma już coś dla tych różowych (beige), dla oliwkowych (golden), dla neutralnych (natural), teraz więc pora na żółtków ;) No i bladziochów, bowiem jeden z odcieni Sunny to w ogóle najjaśniejszy odcień, jaki w swojej ofercie ma AM i na pewno jeden z najjaśniejszych na rynku.
Mam dziś dla Was małą prezentację tych słonecznych odcieni, trochę swatchy i trochę moich spostrzeżeń. Zapraszam :)

Annabelle Minerals Sunny swatche odcienie


Na serię Sunny składają się 4 odcienie: Sunny Cream, Sunny Fairest, Sunny Fair oraz Sunny Light.
Producent zdecydował się nazwać swoją serię Sunny pewnie z tego względu, że spośród wszystkich odcieni to ona właśnie zawiera najwięcej żółtych tonów. Jest nawet bardziej żółta niż seria Golden, choć różnica pomiędzy kolorami fair i fairest Sunny i Golden nie jest aż tak duża.
Mnie osobiście seria Sunny trochę kojarzy się z kością słoniową, barwami ecru czy ivory.

Annabelle Minerals Sunny swatche odcienie


Różnica między najjaśniejszym a najciemniejszym odcieniem z tej serii jest naprawdę spora. Sunny Cream jest bowiem odcieniem niesamowicie jasnym i stworzonym z myślą o wyjątkowo jasnych karnacjach. Dziewczyny, które szukają super-jasnego podkładu powinny z pewnością wypróbować Sunny Cream Annabelle Minerals, zwłaszcza jeśli ich skóra pozbawiona jest różowych tonów.

Annabelle Minerals Sunny swatche odcienie

Sunny fairest oraz sunny fair to odcienie, które ja osobiście polubiłam najbardziej. Różnica pomiędzy nimi nie jest duża, fairest jest minimalnie jaśniejszy od fair. Dają bardzo ładne, ciepłe wykończenie skórze, nabiera ona zdrowego, słonecznego kolorytu.


Annabelle Minerals Sunny swatche odcienie

Annabelle Minerals Sunny swatche odcienie


Sunny light czyli najciemniejsze "słoneczko" Annabelle na pewno ucieszy opalone dziewczyny lub te o ciemniejszej karnacji. Nie jest to jednak odcień ciemny i jestem ciekawa, czy Annabelle zdecyduje się powiększyć serię Sunny o odcień dark. Sunny light to mój typ na lato, pięknie wygląda na skórze muśniętej słońcem!

Annabelle Minerals Sunny swatche odcienie


Myślę, że takich odcieni, jakie znajdziemy w Sunny Annabelle Minerals brakowało na rynku podkładów, a już na pewno na rynku podkładów mineralnych. Ja - jako posiadaczka cery naczynkowej - nie lubię podkładów, które podkreślają różowe tony w mojej karnacji. Odcienie takie jak Sunny czy Golden Annabelle Minerls pozwalają mi ocieplić skórę i zneutralizować jej różowawy kolor.

Annabelle Minerals Sunny swatche odcienie

No i swatche Sunny Annabelle Minerals na skórze:

Annabelle Minerals Sunny swatche odcienie

Tutaj dołożyłam dwa Goldeny dla porównania. Chciałam Wam także pokazać, jak naprawdę jasny jest kolor Sunny Cream i obok niego prezentuję najjaśniejsze podkłady, jakie posiadam:
1. Rimmel Stay Matte 100 Ivory
2. Eveline Cover Sensation 101 Ivory
3. Bell CC Cream 01 Porcelain
4. Dermacol Make Up Cover 210

Annabelle Minerals Sunny swatche odcienie

Poniżej możecie zobaczyć Sunny fairest na mojej skórze - po lewej goła skóra, w środku z samym kryjącym Sunny fairest, po prawej  - w nieco innym świetle - dołożyłam pomadkę, bronzer i tusz. Poziom krycia ze zdjęć raczej mówi sam za siebie. Próbowałam znaleźć minerały, które dorównują Annabelle Minerals pod względem krycia właśnie, ale bezskutecznie.


Jak skończę moje pudełko Golden Fairest skuszę się tym razem na Sunny Fairest lub Fair. Idzie lato, więc skórze przyda się trochę słońca :)))

Zachęcam serdecznie do wypróbowania Sunny - na stronie Annabelle Minerals dostępne są próbki wszystkich odcieni, warto zacząć od tego swoją przygodę z nimi. Tylko ostrzegam - AM uzależna ;)))

54 komentarze:

  1. Bardzo ładnie się prezentują. Ja nigdy jeszcze nie miałam mineralnego podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  2. mialas ciemne wlosy z tego co pamietam;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam, miałam, trochę się u mnie pozmieniało ;)

      Usuń
  3. Efekt na twarzy bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odcienie są fajne. O dziwo marka ma sporo kolorów - nawet dla bladych twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szczególnie że są to kolory dopasowane praktycznie do wszystkich odcieni karnacji :-)

      Usuń
  5. A ja znalazłam - Neauty matujący kryje porównywalnie do AM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie niestety Neauty nie zachwyciły kryciem :-(

      Usuń
  6. Witam. Bardzo fajnie opisane, bardzo przydatne ;) jednak dalej mam problem. Jakiś czas temu zamowilam próbki podkładów i korektorów. Okazało się, że odcienie natural nie są dla mnie. Obecnie jako podkładu używam korektora Midium XD moje pytanie: czy któryś z odcieni sunny jest bardzo zbliżony do odcienia ww korektora?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie używałam nigdy tego korektora, więc nie potrafię pomóc :(

      Usuń
    2. Sunny fairest jest podobny :)

      Usuń
    3. Dziękuje, mam nadzieję że będzie dobry ;)

      Usuń
  7. Hej:) AM to i moje ulubione minerałki, używam Golden Fair i odcień jest świetny. Bardzo chętnie wypróbuję Sunny, zwłaszcza po Twojej recenzji (że ładnie neutralizuje naczynka).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Goldenów używam już od ponad roku i uwielbiam. Na pewno zamówię próbki sunny<3 Przynajmniej fair i light. Coś czuję, że się polubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na zimę ten najjaśniejszy będzie dla mnie super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. czy któryś z podkładów AM można używać jako bronzera? jeśli nie to mam dwa poniższe pytanka:
    -jaki bronzer mineralny polecasz?
    -czy można konturować podkład mineralny "na mokro"(czyt. ciemnym korektorem)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako bronzer możesz spróbować podkładu w odcieniu Golden Dark albo - jeśli lubisz cieplejsze bronzery - różu Honey.
      Na podkład mineralny spokojnie nałożysz też mokry kosmetyk i go rozetrzesz :)

      Usuń
  11. Tak, AM uzależnia :D Miałam na początku Natural, dopóki się nie okazało, że twarz różowa, szyja oliwkowo-żółta.. Teraz mam golden fairest i jada już do mnie próbki sunny :))) Mam nadzieję, że mi podpasują. A jeśli nie - planuję je wymieszać z naturalem i może wtedy będzie on do użytku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zaczynałam od Naturala, teraz dużo lepiej się czuję w Goldenie i Sunny, także podobną drogę przeszłyśmy :)

      Usuń
    2. Ah, doczekać się nie mogę, może wreszcie znajdę idealny podkład!

      Usuń
  12. Podkład bardzo ładnie tuszuje zaczerwienienia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. och kuszą mnie minerały z AM, do tej pory stosowałam tylko z lily lolo, wiec musze nadrobić zaległości :D

    OdpowiedzUsuń
  14. lubie eksperymentowac z pudrami i roznymi produktami do makijazu a te sa warte uwagi :) dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mialam jeszcze tych podkladów!
    ale bardzo fajnie sie prezentują.
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś miałam jeden z podkładów ale zapychał mnie strasznie i czułam się jak w masce. Zmieniłam na Earthnicity Minerals i jestem bardzo zadowolona. Moja twarz wygląda bardzo naturalnie i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten najjaśniejszy jest na prawdę jasny, przynajmniej w porównaniu z Twoją cerą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny jest ten podkład :O uwielbiam tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe podkład mineralny. Marka jest również dobra, więc go na pewno wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, od razu widać różnice :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawiałam nad tym pudrem ale widze ze jest duzo pochlebnych opini w sieci i widac ze fajnie wyglada na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy blog kiedyś wróci do działania? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for the article, its really very useful.
    underbust corset

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Potrzebujesz o coś zapytać - śmiało, chętnie odpowiem :)