25.09.2013

Kreatywna środa! czyli garść inspiracji :) - cz. 10

Cześć dziewczyny!

Myślę, że czas najwyższy wrócić do moich cotygodniowych środowych inspiracji, bo wiem, że bardzo je lubicie, a ja też w końcu mam więcej czasu, by się zająć blogiem i Wami :) No to zapraszam:


1. Prosty przykład na to, że naprawdę niewiele potrzeba, by wykonać piękną i oryginalną dekorację. Dodatkowo taki lampion oprócz światła, będzie też emitował cudowny, lawendowy zapach :)



2. Ta niebanalna półka na książki zachwyciła mnie swoją pomysłowością. Świetnie wygląda w nowoczesnym wnętrzu - muszę popytać znajomego stolarza, czy by mi takiej nie zrobił :)


3. Lubicie jesień spędzaną w fotelu, pod kocem, z kubkiem gorącej, aromatycznej herbaty? Z tak uroczą osłonką na kubek jesień może być jeszcze cudniejsza. Żałuję, że nie umiem szydełkować ;)


4. Część Was pewnie zna ten sposób, ale jeśli nie słyszałyście jeszcze o mrożeniu ziół w oliwie, to warto spróbować.Takie kosteczki wystarczy później dodać do przyrządzanego dania i cieszyć się świeżym, ziołowym smakiem i aromatem.



5. Wiem, że dla wielu z Was takie grzejniki to już przeszłość, ale przyznać trzeba, że ceramiczny podgrzewacz grzejnikowy jest absolutnie uroczy!


Miłego dnia! :)

41 komentarzy:

  1. ceramiczny podgrzewacz najlepszy, bajer, tylko już raczej nikt takich nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurdę, szkoda :-( my też wywaliliśmy te grzejniki, ale one naprawdę były uroczo brzydkie. Teraz doceniam ich urodę.

      Usuń
  2. Świetne, od razu jesień i zima wydają się bardziej znośne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam w zeszłym roku kubki z takimi osłonkami i jakoś do mnie nie przemawiały, ale ten jest piękny! i koniecznie muszę jakiś upolować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój kubek chce taki sweterek :-)


    Pozdrawiam
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek na kubek robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie propozycje bardzo ciekawe ale mi jednak najbardziej do gustu przypadła ta z mrożeniem ziół w oliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie podgrzewacz to fajna sprawa ale fakt niewiele osób ma już takie grzejniki w domach ;) fajny jest też pomysł z zamrażaniem oliwy z ziołami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o nie słyszałam o tym zamrażaniu ziół w oliwie ! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł na ziołowe kosteczki jest genialny:) Ale ten podgrzewacz chyba najbardziej mi się spodobał:) Już zaczęłam przegrzebywać internet w jego poszukiwaniu, ale zorientowałam się, że przecież mam parapet jakieś 8cm nad kaloryferem:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja co prawda mam sporo więcej niż 8 cm, ale co z tego, skoro takiego grzejnika nie mam ;)

      Usuń
  10. Taki kubek widziałam rok temu w Nanu-Nana :D Czaiłam się na niego, ale ostatecznie stwierdziłam, że chyba taniej byłoby sobie taki sweterek zrobić samemu ;)

    Podgrzewacz jest boski! Dobrze się składa, bo ja akurat mam taki grzejnik :) Tylko nie mam pojęcia, gdzie go szukać :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie zdjęcia z pomysłem i natchnieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi tez ten kubeczek wpadł odrazu w oko musze poszukać w sklepach takiego i zapraszam do siebie pikape.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. szukam teraz inspiracji jesienno zimowych na dekoracje pokoju. kubek w sweterku jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kubeczek w sweterku mnie rozwalił :) Musze sobie taki zrobić, jak się uda oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podgrzewacz grzejnikowy super, szkoda ze mój grzejnik już nie taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam lawendę,szkoda ze jest dostępna tylko sezonowo. ale pomysł świetny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta pólka jest ekstra, strasznie mi się podoba :) Koniecznie musisz namówić na nią stolarza.
    No i jeszcze bardzo mi się podoba sweterek na kubek, jest przesłodki.
    Oj ja zdecydowanie lubię takie posty u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja mam takie grzejniki! Stare bloki, eh. Ale podobno lepiej grzeją od innych :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie grzejniki to przeszłość? Dla większości w naszym kraju chyba jeszcze teraźniejszość i długa przyszłość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten sposób na mrożenie ziół jest genialny!!! Jutro idę pozrywać to co mi na grządce zostało... bo zastanawiałam się co też zrobić z czerwoną bazylią (nie da się jej wysuszyć w przeciwieństwie do zielonej), teraz już wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - szkoda patrzeć, jak niszczą się zioła, kiedy w tak łatwy sposób można zachować ich cały smak i aromat. Bardzo się cieszę, że pomogłam :)

      Usuń
  22. Piękna ta świeca w otoczeniu lawendy. Musi przepięnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodki jest ten kubraczek na kubek :D

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne inspiracje, każdy z tych pomysłów ma w sobie coś ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie słyszałam o mrożeniu ziół w oliwie. Przydał by mi się taki podgrzewacz ;>

    OdpowiedzUsuń
  26. Półeczka na książki prze-fajna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Potrzebujesz o coś zapytać - śmiało, chętnie odpowiem :)