11.09.2013

Program Nowości Rossmann - moja druga paczka :)

Cześć dziewczyny!

Z lekkim opóźnieniem spowodowanym przeprowadzką, remontem, brakiem czasu i - niestety - Internetu, śpieszę donieść, że w międzyczasie w moje ręce wpadła już druga paczka z Programu Nowości, w którym uczestniczę. O pierwszej pisałam Wam niedawno, o TUTAJ.



A tym razem w Rossmannowej paczce znalazłam:


1) Gliss Kur - Eliksir z olejkami pielęgnacyjnymi Ultimate Color



2) Kate Perry - Woda toaletowa Killer Queen



3) Eveline - Żelowy samoopalacz do twarzy i ciała 3w1 Selftan



4) Eveline - Suchy olejek do ciała Argan Oil



5) Lirene - Nawilżający krem zmieniający się w rozświetlający fluid Magic make up



6) Lirene - Płyn micelarny 3w1 Cera naczynkowa



7) Manhattan - Lakier do paznokci Lotus Effect Glitter - nr 10C



8) Wibo - Lakier do paznokci - WOW Glamour Sand  - nr 3




Jak Wam się podoba ta paczka? Bo mi bardzo :) Już mogę stwierdzić, że z większości produktów jestem baaardzo zadowolona, a szczegółowymi recenzjami podzielę się z Wami oczywiście niebawem :)



54 komentarze:

  1. Będziesz mieć co testować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych kosmetyków,czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paczka, życzę udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam nigdy o tych paczkach ;) co prawda nie wyglada tak bardzo elegancko jak glosybox albo shinybox ale kosmetyki są świetne i to pudełeczko kusi mnie bardziej niż te wyżej wymienione ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się buteleczka tej wody toaletowej.
    Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałości! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany! rewelacyjna paczka!! chciałabym mieć wszystko zwłaszcza jestem ciekawa tego płynu micelarnego do cery naczynkowej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę fantastyczna gromadka wspaniałości. będzie co testować! (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dosłownie tak jak się nazywa - Killer Queen :) Zapach jest mocny, słodki, intensywny, idealny na wieczór. Ja wyczuwam w nim najmocniej owoce leśne, paczulę i - uwaga - pralinki (!). Zapach w sam raz dla pewnej siebie kobiety, ma w sobie coś urzekającego, ale trzeba mieć "charakterek", by go na sobie nosić ;)

      Usuń
  10. Ciekawa ta paczka;) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woda od Katy Perry ma śliczny flakonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna paczuszka:) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości.Aż jestem ciekawa jak się spisuje ten rozświetlający fluid Magic make up!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super nowości czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna paka - same ciekawostki :) Będziesz miała /już masz zajęcie :) najbardziej jestem ciekawa tego magicznego fluidu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. *.* ośliniłam się!

    OdpowiedzUsuń
  17. ohh super sama chciała bym taka paczkę!
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super box, bardzo Ci gratuluję :) fantastyczne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny boxik, lakier z Manhattanu mnie oczarował.

    OdpowiedzUsuń
  20. niezła paczuszka :D lakierki fajnie sie zapowoadają :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już nie mogę się doczekać recenzji - paczka jest po prostu rewelacyjna ciekawe jak u Ciebie się sprawdzi serum z Gliss Kur :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Extra paczka! Bardzo ciekawi mnie ten suchy olejek i jeszcze parę innych rzeczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow fajne kosmetyki, ciekawi mnie woda

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz widzę tą akcję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. czadowo :) gratuluję i czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyjemna paczuszka, miłego testowania :>

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba każda z nas chętnie przygarnęłaby taką paczuszkę :D, udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna paczka ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. super paka, interesuje mnie Magic make up i perfumy Katy perry. Czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiele rzeczy mnie zainteresowało :) w sumie wszystko :D także czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak dla mnie wszystko jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem na liście awaryjnej w Rossmanie, może kiedyś też dostanę taką paczkę;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten lakier z Manhhatanu bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawa paczka, już się nie mogę doczekać recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  35. paczka jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Jej taka zawartość chciałam, wybralam, a później dostałam maila, że nastąpił błąd i jak przyszło co do czego nie miałam z czego wybierać, wiec wziełam męski zestaw ze względu na zapach Katy Perry.

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna paka! serdecznie zazdroszczę :P
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  38. zazdroszczę ! genialna paczka i wszystko bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Potrzebujesz o coś zapytać - śmiało, chętnie odpowiem :)