11.09.2012

Kosmetyczne patenty: golenie proste i przyjemne :)

Kochane! Dziś post z serii: Kosmetyczne patenty. Podejrzewam, że chyba nie ma między nami kobiety, która lubiłaby depilację. Ja bardzo długo poszukiwałam mojej ulubionej metody depilacji i koniec końców, niestety, zawsze wracałam do nieszczęsnej maszynki. Depilator i wosk powodują u mnie koszmarne wrastanie włosków mimo regularnych peelingów, a kremy do depilacji to w ogóle jedna wielka pomyłka. A więc pozostawała tylko maszynka... Nie lubiłam jednak tej maszynki, bo albo zawsze się gdzieś pozacinałam, albo podrażniła mi niemiłosiernie skórę, albo też ścięła włoski w taki sposób, że już po kilku godzinach dawało się je wyczuć. I chociaż używałam zawsze pianki do golenia, to i tak zawsze coś było nie tak.
Któregoś razu skończyła mi się pianka, a potrzebowałam szybko ogolić nogi. Na "sucho" bałam się ryzykować, a pod ręką miałam tylko oliwkę dla dzieci. Nie miałam za bardzo wyjścia, więc zaryzykowałam.

I w ten sposób odkryłam moją ulubioną metodę usuwania włosków! Oliwka w połączeniu z maszynką jednorazową działa rewelacyjnie:
- daje świetny poślizg - maszynka dosłownie sunie po ciele ścinając wszystkie włoski tuż przy skórze,
- nigdy nie zdarzyło mi się zaciąć stosując oliwkę, chociaż w przypadku pianki miało to często miejsce,
- zero podrażnień, zero przesuszonej skóry,
- perfekcyjnie gładka skóra, miękka i nawilżona (ale nie tłusta!) skóra przez wiele godzin! Czasem aż nie mogę przestać jej dotykać :)
Wiem, że do golenia niektóre dziewczyny polecają także odżywki do włosów, ale osobiście uważam, że oliwka jest o niebo lepsza - cudowne uczycie nawilżonych nóg jest nie do podrobienia!

Ja akurat używam oliwki firmy BAN, ale każda oliwka w płynie będzie się w tej roli sprawować rewelacyjnie :)


Znacie ten patent? Jeśli nie to gorąco zachęcam do wypróbowania, każda pianka się przy nim chowa!


32 komentarze:

  1. No ciekawy ten Twój patent. Ja używam odżywki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie będę musiała wypróbować tej metody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę wypróbować :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tak, patent na medal i certyfikat radzenia sobie z szybką depilacją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam tę metodę ;)
    a co do balsamu tak próbowałam i w tej roli fajnie się sprawował

    OdpowiedzUsuń
  6. super, na pewno się przyda, także mam problem z częstym zacinaniem :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na to nie wpadłam, do tej pory stosowałam piankę do golenia dla facetów Nivea i było ekstra ale z oliwką to brzmi logicznie i kusząco ;D Na pewno spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to jest super pomysł! Ja właśnie też często albo odżywka, albo pianka od Męża - oliwka brzmi świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo dzięki za ten post, muszę koniecznie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie golę na żadne pianki, bo wyskakiwały mi straszne podrażnienia. W końcu koleżanka mi poradziła, że ona goli bez niczego i spróbowałam. Namaczam się chwilę w wannie, myję nawilżającym żelem, robię peeling i golę spłukane wodą nogi. Grunt to dobra maszynka, dla mnie najlepsze są te od Gillete, zwłaszcza różowe i warto w nie zainwestować. Używam jej kilka razy, zero podrażnień, wszystko pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie mam z goleniem żadnego problemu. Po prostu nie mam czego golić czy depilować. Na obydwóch nogach może znajdę ze trzy włoski... Jak byłam młodsza to miałam tych włosków trochę więcej i wtedy je goliłam, a teraz nie mam już tego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie słyszałam nigdy o tym i musze przyznać że bardzo mnie tym zaciekawiłaś :) wypróbuje ten sposób ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. dobry patent, ale ta maszynke mialam i byla straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Próbowałam i zgadzam się rewelacja :) Skóra nawilżona i zadbana jak nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  15. No to mnie zdziwiłaś , już dzisiaj lecę do sklepu gdyż właśnie takiego czegoś potrzebowałam! :D


    http://linde-lo.blogspot.com/ - Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. O masz Ci niespodziankę:) Nigdy nie słyszałam o tym patencie:) dziś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. o fajny patent, muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też golę nogi na olwikę, efekt lepszy niż po żelach, piankach etc :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny patent!jeszcze dzis wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Potrzebujesz o coś zapytać - śmiało, chętnie odpowiem :)