5.09.2012

Nowości w moich kosmetykach :)

Oto kilka nowości, które w najbliższym czasie będę testować:

Ze współpracy z firmą profesjonalnych kosmetyków SYIS:
1) SYIS Podkład długotrwale kryjący - po tym, jak firma Maybelline wycofała z rynku swój podkład Super Stay Silky, nieustannie szukam godnego, dobrze kryjącego i trwałego zamiennika. Bardzo jestem ciekawa, czy ten podkład okaże się moim nowym ulubionym :)

2) SYIS Lawendowy miód do demakijażu (próbki) - uwielbiam takie nowości, szczególnie, że ta zawiera na pierwszym miejscu olejek z pestek winogron, a ja kosmetyki z olejkami uwielbiam :)
Gdybyście byli zainteresowani tą firmą, to po prawej stronie jest baner, można wejść, poczytać i zarejestrować się.


Ze współpracy z firmą Carmex - tubkę klasycznego Carmexu. Dotychczas znałam tylko balsam Carmex w słoiczku, ciekawe czy tubka okaże się jeszcze lepsza?


A ponadto 2 nowe eko-kremy znalazły się w mojej kosmetyczce:
1) Alterra Aloesowy krem na dzień do skóry wrażliwej - kolejna Alterra w mojej kolekcji, zobaczymy jak się sprawdzi :)

2) Sylveco Łagodzący krem pod oczy - polska firma produkująca całkowicie naturalne kosmetyki, zapowiada się więc super :)

Dołączył do mnie także Zmywacz do paznokci BeBeauty, który ku mojemu zaskoczeniu zmienił opakowanie i pojemność, a kosztuje już prawie 6 zł! (dość dawno go nie kupowałam, więc się trochę zdziwiłam...)


Znacie któreś z tych kosmetyków? Jeśli nie, to niebawem zapraszam na recenzje :)

15 komentarzy:

  1. Czy ten zmywacz do taki z biedronki ? -jesli tak to również go posiadam , bardzo pomysłowa jest ta buteleczka ,ale zauwazyłam ze strasznie niszczy paznokcie - przynajmniej na moich po użyciu go robi sie biały nalot . Mimo wszystko i tak będe go używac bo łatwo się nim zmywa lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten miód do demakijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNE PRODUKTY. JA UŻYWAM Z SYLVECO KREM ROKITNIKOWY DO TWARZY:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, teraz tylko czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy.
    A Carmex to prawie już każdy ma :)
    Dlatego chyba tak mało zgłoszeń w moim konkursie Carmex-owym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam wszystkie, i lubie je. mogę polecić

    Zapraszam do mnie konkurs do wygrania sowa ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z maskar z całego serca polecam Extreme Lashes Volume Mascara (w różowym opakowaniu) oraz Extra Lash z MySecret (srebrne opakowanie). Obie nie kosztują więcej niż 10zł, a moim zdaniem są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne kosmetyki. czekam na recenzje podkladu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawie wyglad ten krem pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kosmetyki :) Błyszczyk z Carmexu jest świetny :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) + Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam NIC:) no może poza CARMEXem, który jest wszeobecny na blogach ostatnio. ale nigdy nie miałam go u siebie. chętnie zajrzę, kiedy napiszesz coś więcej:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. W końcu muszę kupic ten krem aloesowy aalterry

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję współprac :)

    czekam na recenzję kremu z alterry :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten Carmex jest całkiem spoko. Daj koniecznie znać jak działa ta Alterra aloesowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zaciekawił mnie zmywacz z biedronki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Potrzebujesz o coś zapytać - śmiało, chętnie odpowiem :)