25.09.2012

Eveline: skoncentrowane serum do rzęs i diamentowa odżywka do paznokci

W Biedronce od jutra rozpoczyna się nowa urodowa oferta, a w niej m.in. kosmetyki Eveline. Pomyślałam więc, że przybliżę Wam 2 kosmetyki, których ja sama używam i mam już na ich temat wyrobione zdanie: Skoncentrowane Serum do rzęs 3w1 oraz Diamentową odżywkę wzmacniającą do paznokci.
Oferta urodowa Biedronka Oferta kosmetyczna Eveline Odżywka

Eveline, Advance Volumiere, Skoncentrowane serum do rzęs 3w1



Opakowanie: Wygoda forma szczoteczki silikonowej, która świetnie wychwytuje każdą pojedynczą rzęsę. Ta szczoteczka jest naprawdę super, chciałabym taką w swoim tuszu!

Konsystencja, zapach: Serum ma biały kolor i taki efekt otrzymujemy na rzęsach, ale jest on naprawdę dziecinnie prosty do zamalowania, jeżeli chcemy użyć później tuszu. Zapach delikatny i przyjemny.

Działanie: Producent obiecuje, że produkt działa na 3 sposoby - jako serum odbudowujące, jako aktywator wzrostu włosa i jako baza pod tusz. Podeszłam do tego z przymrużeniem oka, bo znam moje rzęsy i wiem, że niewiele im pomoże. Oczekiwałam więc jedynie fajnej bazy. I taką bazę dostałam! Jest naprawdę świetna - nigdy nie lubiłam tuszy z dołączoną bazą, bo zwykle były to buble, które tylko sklejały rzęsy. Tutaj jest kompletnie odwrotnie - każda rzęsa jest osobno wychwycona i podkreślona. Kosmetyk naprawdę odczuwalnie pogrubia i wydłuża rzęsy - do tego stopnia, że nie wyobrażam sobie już robienia makijażu bez użycia tej bazy!

Jak ją stosować: Jako serum można stosować rano i na wieczór. Jako bazę - nakładam ją na rzęsy przed pomalowaniem i zaraz - nie czekając aż wyschnie - aplikuję na to tusz. Maskara świetnie pokrywa białe serum, tak że staje się ono niewidzialne.

Cena: ok. 11 zł/10 ml (w Biedronce będzie kosztowała teraz tylko 8,99 zł)

Ocena: 6/6 (oceniam ten kosmetyk w kategorii baza do rzęs, a nie odżywka)



Eveline, Nail Therapy Professional - Odżywka wzmacniająca z diamentami



Opakowanie: Forma lakieru do paznokci, zapakowana w kartonik z wszystkimi niezbędnymi informacjami.

Konsystencja, zapach: Odżywka zasycha na paznokciach naprawdę szybko, a pachnie wg mnie tak jak każdy inny lakier do paznokci.

Działanie: Producent zaleca, żeby odżywkę stosować następująco: codziennie jedną warstwę, po 3 dniach zmyć i od początku. Taką kurację stosujemy przez 10-14 dni, później robimy przerwę i można wrócić do niej ponownie.
Moim zdaniem, odżywka spełnia swoje zadanie rewelacyjnie. Zawsze miałam problem z zapuszczeniem paznokci choćby na 1 mm, są kruche, łamliwe, rozdwajają się. Po kuracji odżywką Eveline nie wstydzę się już swoich dłoni, pozwoliła mi ona wyhodować naprawdę fajne paznokcie! Pokryte odżywką stają się twardsze, nie wyginają się, nie kruszą. Nie straszne mi żadne prace domowe :) Odżywkę stosowałam przez ok. 1,5 miesiąca regularnie, teraz stosuję ją średnio raz na 2 tygodnie, dla podtrzymania efektu. Nie zauważyłam żadnych efektów ubocznych na moich paznokciach. Uwaga! Nie jest to kosmetyk do stosowania ciągłego, warto robić przerwy w kuracji.
Odżywka nie jest bezbarwna, daje paznokciom lekko mleczny odzień, przy 3. warstwach jest to naprawdę bardzo fajny efekt :)

Cena: 11,50 zł/12 ml (w Biedronce będzie kosztowała teraz tylko 8,49 zł)

Ocena: 5/6 (daję 5 za działanie, ale kosmetyk zawiera w składzie formaldehyd, więc odejmuję mu jedną notę, bo zdecydowanie bardziej wolałabym, gdyby go w składzie nie było)

 Moje pazurki na chwilę obecną (wcześniej taka długość była dla mnie nie do wyobrażenia...)


Ja z pewnością skuszę się na te kosmetyki w Biedronkowej promocji, bo uważam, że są warte uwagi :) A Wy coś sobie upatrzyłyście w ofercie?

23 komentarze:

  1. chciałabym mieć takie paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Pazurki faktycznie do pozazdroszczenia:) Odżywkę mam i używałam systematycznie, ale zakończyłam, jak zauważyłam, że nie ma poprawy:( Chyba zacznę jeszcze raz bo słyszę o niej same pozytywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie, nigdy nie kupuję kosmetyków w Biedronce, podobnie jak chemii gospodarczej.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten lakier ale jak go skoncze to ze wzgl na sklad juz nie kupie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale ogólnie nie przepadam za kosmetykami Eveline...

    OdpowiedzUsuń
  6. Po Twojej opinii zakupię to serum do rzęs, może u mnie sprawdzi się tak samo dobrze jak u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wypatrzyłam sobie płyn micelarny :)
    A u mnie ta odżywka do paznokci w ogóle się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu jakaś promocja w Biedronce? Trzeba będzie jutro zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno zajrzę i pewnie coś wybiorę, ale w granicach rozsądku;)
    z Eveline bardzo lubię czarną kredkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam kupić lakier do paznokci. a ich brak! :(

      Usuń
  10. Kusiło mnie to serum do rzęs, ale póki co jeszcze stosuję olej rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To serum znalazło się na mojej liście zakupów Biedronkowych, ale teraz sama nie wiem czy się na nie skuszę. Niby nie mam problemów z wypadającymi rzęsami, a znowu baza pod tusz mi jest niepotrzebna. Hm...mam dylemata teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ta sama odzywke do paznokci i tez jestem z niej bardzo zadowolona!

    zapraszam do mnie
    minmakeuptable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za życzenia:) Ta odżywka do paznokci bardzo mnie zainteresowała, tym bardziej, że jestem na etapie poszukiwań odpowiedniej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. przydałoby mi się te serum do rzęs :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele dziewczyn pisze o biedronkowych zakupach; cóż, będę musiała się udać kiedyś, bo kusicie:)) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Odżywkę do paznokci lubię ale jesli chodzi o to serum do rzęs to jestem z niego średnio zadowolona, strasznie skleja mi rzesy i cieżko go zmyć :/

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja właśnie nie wiedziałam czy znowu kupić 8w1 czy tą diamentową. Ale widząc dziś, ze te odżywki są w biedronce i o 3 zł tańsze to zakupiłam diamentową:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z odżywki do rzęs jestem zadowolona, żałuję, ze nie kupiłam tez do paznokci ...

    OdpowiedzUsuń
  19. no wreszcie znalazłam odpowiedź czy odżywkę jako bazę stosować w ten sposób że tusz na świeżo pomalowane odżywką rzęsy czy już po ich wyschnięciu. Fajnie, że znalazł się ktoś kto napisał to, co nie dla każdego jest takie oczywiste ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem bezkonkurencyjne serum do rzęs to serum z activelash L'biotica.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Potrzebujesz o coś zapytać - śmiało, chętnie odpowiem :)