20.09.2012

L'biotica Regenerujący krem do rzęs - recenzja

Odżywkę tę kupiłam zachęcona wieloma pozytywnymi opiniami na jej temat. Nie liczyłam na piękne wachlarze rzęs, bo w przypadku moich kikutów taki efekt jest wręcz niemożliwy, ale chciałam podregenerować rzęsy, które ostatnio jakoś zaczęły mi wypadać. Czy się sprawdziła? Zobaczcie:

L'biotica Regenerujący krem do rzęs



Opakowanie: Tubka z aplikatorem, który ułatwiać na nakładanie. Niby przydatna rzecz, ale ja i tak nakładałam ją zwykle palcem ;)

Konsystencja, zapach: Krem jest bezzapachowy, ma konsystencję gęstej wazeliny.

Działanie: Producent zapewnia, że rezultaty stosowania zobaczymy na rzęsach po co najmniej 30 dniach. Ja używałam jej regularnie przez pół roku i niestety muszę przyznać, że efekty nie są zadowalające. Odżywka nie powstrzymała wypadania rzęs, a na tym właśnie mi zależało. Rzęsy dalej wypadały z taką samą intensywnością. Kolejnym minusem jest to, że kiedy wieczorem położyłam odżywkę na rzęsy, rano budziłam się z podpuchniętymi oczami :/ Może nie jakoś bardzo, by podciągać to pod uczulenie, ale zdecydowanie lepiej może oczy wyglądały wtedy, kiedy odżywki po prostu nie kładłam.  Jedyny efekt jaki dostrzegłam, to to, że rzęsy lepiej się układały w trakcie malowania. Sprawiały wrażenie ciut dłuższych i gęściejszych - niestety, kiedy nie pomaluję rzęs, nie widać najmniejszego efektu.

Skład:  Olejek rycynowy, parafina, wyciąg z palmy sabalowej, olejek z orzechów makadamia, olejek jojoba, pantenol.

Cena: 15 zł/10 ml

Ocena: 2/6

Czy kupiłabym ponownie: NIE




Nie wiem, dlaczego większość kosmetyków, które są zachwalane przez rzesze dziewczyn w moim przypadku nie sprawdza się kompletnie :P

Polecacie coś na wypadające rzęsy?

23 komentarze:

  1. o to wiem ,żeby jej nie kupowac :)
    zapraszam do mnie a tam rozdanie i juz w najbliższym czasie konkurs dla obserwatorów mojego bloga
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. o, dzieki ;)
    nie dbam jakos specjalnie o rzesy, wiec nie polece niczego, nie stosowalam takich preparatow ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę testować Revitacell, zobaczymy czy cokolwiek się zmieni. Normalnie stosuję olejek rycynowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam nigdy, ale kusi mnie żeby kupić, a teraz jak przezcytałam Twoją recenzją to się zastanawiam ;) hmhm chyba zostanę przy zwykłym olejku rycynowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również myślę o wzmocnieniu rzęs i brwi - zaopatrzyłam się w olejek rycynowy i będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja go właśnie niedawno zakupiłam i zaczęłam stosotwać- może u mnie się sprawdzi..czytałam dużo recenzji na jego temat i są własnie bardzo sprzeczne
    pozdro:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszyscy mają a ja jeszcze nie mialam :) obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie są takie kosmetyki zbędne.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nic nie stosuję na rzęsy, ale chyba powinnam.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie użwyałam tego nigdy więc trudno mi cokolwiek o tym powiedzieć ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedawno już prawie miałam go w koszyku - ale odłożyłam. Jakoś trudno mi uwierzyć w jego zbawienne działanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o nim, jest na prawdę ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A miałam go kupić jak ostatnio był w promocji w Superpharm , to dobrze ,ze tego nie zrobiłam . Wzięłam inną odżywkę do rzęs ,również polecaną ale tańszą ,niestety teraz nie pamiętam jej nazwy , jest chyba marki wibo. Mi trochę pomogła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tę odżywkę i niestety u mnie cudów również ni zdziałała, a z czasem zaczęła bardzo podrażniać mi oczy. Wracam do starego i wypróbowanego olejku rycynowego :) Niestety na skuteczne, choć bardzo drogie odżywki w tej chwili nie mogę sobie pozwolić :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Na szczęście (odpukać) nie mam problemu z wypadającymi rzęsami, więc raczej takie produkty mnie nie interesują. Ale w razie czego, wiem, że nie warto ją kupować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszą odżywką do rzęs jest olejek rycynowy:) sprawdziłam na własnych rzęsach i sprawdzam do dziś:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś przeze mnie wyróżniona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie moje oczy są zbyt ważne by stosować olejek rycynowy bo chyba wszyscy wiedzą jakie jest jego przeznaczenie..
    Co do kremu to ja nie mam się do czego przyczepić. Stosuję ten krem od listopada tamtego roku. Tak ładnych rzęs jakie mam teraz nie miałam nigdy. Nie będę nikogo przekonywać, po prostu uważam, że każdy powinien przekonać się sam bo nie na wszystkich działa to samo jednakowo. Ja oceniam ten produkt na 5 i jest to mój KWC.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Potrzebujesz o coś zapytać - śmiało, chętnie odpowiem :)