12.06.2013

Kreatywna środa! czyli garśc inspiracji :) cz. 4

Jak Wam mija środa? Mam nadzieję, że nie na tyle intensywnie, by nie znaleźć czasu na co nieco inspiracji. A dziś dla Was wygrzebałam takie oto cudeńka:


1. Czy są tutaj jakieś ciasteczkowe potwory? Bo ja jestem przeokrutnym :) I nie mogłam się oprzeć temu kubeczkowi - wyobrażacie sobie jakie to wygrzane, cieplutkie ciasteczko musi być pyszne? 



2. Nie tak dawno pokazywałam Wam fajny pomysł na "naścienną toaletkę" - dziś z kolei pomysł na naścienną organizację biżuterii. 


3. Zakochałam się w tym fotelu dla dwojga :) Gdyby tylko zdecydowano się na jego produkcję, byłabym pierwszą klientką.


4. Od rybek co prawda dużo bardziej wolę koty, ale tak rewelacyjnym akwarium nawet ja bym nie pogardziła!



5. Ognisko w środku salonu? A dlaczego by nie, zwłaszcza jeśli ma być tak klimatyczne jak to na zdjęciu poniżej. Pomarzyć zawsze można, prawda? ;) 


6. Dziś nie będę Was na koniec kusić słodkościami, ale mam coś równie fajnego i pomysłowego. Jak ze zwykłej męskiej, koszuli w kratę zrobić przeuroczy damski top bez użycia igły i nitki? Bardzo prosto, popatrzcie: 

Miłego dnia Wam życzę! :) 


Jeśli spodobał Ci się post, polub mnie na Facebooku - kosmetyczna nagroda czeka :)

40 komentarzy:

  1. U mnie tak straszna pogoda, że inspiruje mnie tylko łóżeczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, jeszcze 2 dni temu miałam tak samo ;) Ale od wczoraj w końcu widać słońce!

      Usuń
  2. wszystkie inspiracje są świetne. kubeczek z miejscem ciasteczko, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne propozycje kubeczek ze słodkościami jest świetną inspiracja do zrzucania zbędnych kilogramów :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne inspiracje ;)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akwarium i fotel chętnie bym przyjęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem jedno,takie akwarium spełniło by marzenia mego narzeczonego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakby ktoś wiedział gdzie taki kubek można kupić, to dajcie znać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.okazje.info.pl/okazja/dom-i-ogrod/easy-gifts-kubek-belmont-e8784.html - tylko bez ciasteczkowego potwora niestety ;)

      Usuń
  8. Ta zawieszona biżu na ścianie na pewno ucieszyłaby mojego kota :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero jak o tym napisałaś, uświadomiłam sobie, że faktycznie taka ściana i kot to nie jest zbyt dobre połączenie :D

      Usuń
  9. kubek boski :D a takie ognisko kiedys bede miała! zaraz Tz pokaze ze na takie ma zarobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak już nabierze wprawy, to niech później do mnie też wpadnie ;)

      Usuń
  10. urzekł mnie kubek :-))) uroczy!
    i fajny na prezent :)
    ściana z biżuterią też jest obłedna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia! :D są świetne. Zakochałam się w tym akwarium, musze muszę muszę je posiadać! :]

    OdpowiedzUsuń
  12. chcialam kliknac na przycisk lubie to ktory nie istnieje przy kubeczku :D XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Toaletka jest urocza! :)
    Zapraszam do siebie na konkurs, gdzie można wygrać zestaw do pielęgnacji włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia, kubek jest super :D
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW fotel jest niesamowity... kupiłabym go z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurcze:D ognisko i toaletka ekstra. Ludzie są mega pomysłowi *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. oddam życie za kubek! :D [i ciastka w pakiecie :D]
    a u mnie nowy makijaż, zapraszam! http://pear-up.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobny znalazłam tu: http://www.okazje.info.pl/okazja/dom-i-ogrod/easy-gifts-kubek-belmont-e8784.html - niestety bez ciastek ;)

      Usuń
  18. Organizacja biżu prześwietna! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kubek jest masowy! Zawsze można też w nim przed kimś coś ukryć- o ja jestem na diecie i pewnie by mnie kusiło... ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. ten kubek rozwalił mnie na łopatki;)

    OdpowiedzUsuń
  21. A mnie urzekła jeszcze ta wisząca biżuteria - wygląda to rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudo ten pomysł z biżuteria.Kubasek tez fajowy i wogole Swietny blog.GaGa

    OdpowiedzUsuń
  23. Chcialam to napisac Tobie pod postem denko,ale cos sie nie da.a wiec tak o.z drzewka moj nr 1.Mam wlasnoręcznie wykonane serum wodno-olejowe i wit C,oliwke do ciala tonik i wzbogacilam nim szampon nat,a koledze ukręciłam kremik!Cudo.A co do nat.mydełek jest taka świetna mala mydlarnia(dost.tez przez net)nazywa sie Mydlarnia TuLI.Tam znajdziesz cos lawendowego,b.dobrego a ceny myd(100g)to około 10zl.GaGa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Koniecznie napisz jak wykonałaś serum, jestem bardzo ciekawa :) I jak sprawdza się taki szampon z olejkiem - ogranicza może przetłuszczanie? A Tuli znam oczywiście - aktualnie używam mydła owsiankowego :)

      Usuń
  24. mieć taki kominek w salonie - marzenie ;) a mieć taki salon - bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. 4 część inspiracji, a ja pierwsze widzę - ale mam tyły!
    Moim typem jest ten fotel dla dwojga, gdybym tylko miała więcej miejsca w domu... Teraz nawet gdyby ktoś chciał mi taki sprezentować, to nie miałabym gdzie go upchnąć :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Potrzebujesz o coś zapytać - śmiało, chętnie odpowiem :)