29.12.2012

Paczuszka od BioNike :)

BioNike dermokosmetyki skóra alergiczna wrażliwa kosmetyki bez alergenów bez niklu dla alergików

Z ogromną radością odebrałam wczoraj z poczty przesyłkę z kosmetykami BioNike. Przemiła pani Katarzyna, przedstawicielka marki, zaproponowała mi niedawno przetestowanie kilku kosmetyków tej firmy, na co chętnie przystałam.

BioNike to włoska firma produkująca dermokosmetyki niezawierające glutenu, środków zapachowych i konserwantów oraz posiadające ograniczoną zawartość niklu (< 0,00001%). Są więc idealne dla alergików i wrażliwców!


Paczuszka, którą otrzymałam, była zapakowana tak cudnie, niemalże jak gwiazdkowy prezent :) Śliczna koperta z imiennym listem, wstążeczki, firmowy papier, a do tego... cała masa próbek!







Do testów wybrałam:

- BioNike Defence - Dwufazowy lotion do demakijażu oczu

- BioNike Defence Pure - Krem oczyszczający

- BioNike Acteen - Regulujący płyn oczyszczający

- BioNike Defence Rosys - Intensywne krople do cery naczynkowej



Jak widać dobrałam kosmetyki do każdej z moich "przypadłości" - zadbałam i o moje wrażliwe oczy, które często szczypią przy demakijażu i o nieznośną, przetłuszczającą się skórę, a także o biedne rozszerzone naczynka, które potrzebują ochrony zwłaszcza teraz zimą.

Z przyjemnością przystępuję do testów, a Wy wypatrujcie niebawem recenzji! :)


26 komentarzy:

  1. Też wybrałam dla siebie regulujący płyn oczyszczający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paczka, aż zazdroszczę, bo sama mam alergie na nikiel i chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka paczuszka byłaby idealna dla mnie!
    Sama mam problem z naczynkami (przy nosie-okropieństwo!), wrażliwe oczy (mam jeden jedyny płyn micelarny, którym mogę zmywać makijaż i mnie nie podrażnia) i cerę ze skłonnością do przetłuszczania się (głównie strefa T). Czekam na recenzje!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie zapakowane wszystko :)
    czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o balsam do ust blistex zapytaj w aptece ja właśnie tam kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna paczka! :) zycze udanych testow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o!takie traktowanie klienta to my lubimy!pieknie zapakowana paczuszka i swietna zawartosc!

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paczuszka, miłych testów, oczywiście czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tej firmy :)
    czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ładnie wygląda paczuszka! Ciekawa jestem dwufazówki do demakijażu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja zazdroszczę tej paczuszki :) sama bym chętnie przetestowała kosmetyki do problematycznej skóry zwłaszcza naczynkowej i trądzikowej :(

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję i czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna jest Twoja paczuszka!
    Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna paczka!
    Z niecierpliwością czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie spotkałam się nigdy z tą firma, dlatego dodaję do obserwowanych i wypatruję recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez nie znam- daj znac jak tam!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach, same cudowności! Czekam na recenzje :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekna paczuszka, zazdroszcze współpracy ^^

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Po pierwsze śliczne i bardzo ciekawe zdjęcia!
    Paczuszka sama w sobie również genialna i to jaka pokaźna!
    Osobiście nie próbowałam jeszcze kosmetyków tej firmy i bardzo ciekawi mnie czy warto :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Potrzebujesz o coś zapytać - śmiało, chętnie odpowiem :)