10.02.2013

Jak dobrze blendować czyli rozcierać cienie?

Niedawno szukając jakiejś inspiracji na makijaż ślubny, pobłądziłam na Youtube i trafiłam na ten oto filmik KatOsu. Ja właśnie z jej filmików nauczyłam się wielu makijażowych tajników i osobiście uważam ją za jedną z najzdolniejszych youtube'rek :)
Trafiłam na filmik o blendowaniu, którego wcześniej nie widziałam i zachwyciłam się tym, jak w bardzo przystępny sposób nauczyć się profesjonalnie rozcierać cienie. Ja latami trenowałam rozcieranie cieni, żeby dojść do jakiejś sensownej wprawy. Tym bardziej uważam, że jej technika jest genialna i zapewniam Was, że jeśli tylko spróbujecie będzie zachwycone, jak prosto i łatwo można wykonać profesjonalny makijaż oka, a Wasz makijaż naprawdę nabierze nowej jakości :)
Dlatego jeśli jeszcze nie oglądałyście tego filmiku, zapraszam Was do obejrzenia:

23 komentarze:

  1. ładne ma brwi.. zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa uwielbiam KatOsu, ukradłabym jej włosy i sobie przylepiła :P Tak na serio to śliczna i utalentowana jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wypróbuję, może poprawi to jakość mojego makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie filmik świetny, dzięki za linka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście wspaniały filmik, bardzo mi się przydał dziekuję i pozdrawiam.
    Wpadnij do mnie na blogi :)
    http://kosmetycznieee.blogspot.com
    http://kuchareczkamala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez uwielbiam ogladac KatOsu, zdolna dziewczyna pokazujaca swietne makijaze i jeszcze ile mozna sie od niej nauczyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, chyba i ja zacznę więcej podpatrywać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo przydatny filmik i piękne brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny filmik! przydatna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny filmik !
    dobre rady ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. subskrybuje kanał katosu, uwielbiam ją za profesjonalizm.

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny makijaż. Wydaje się prosty, ale mi w życiu taki nie wyjdzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dzięki niej nauczyłam się powiększać oko ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe:)
    Muszę częściej oglądać filmiki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy ja się naucze tak rozcierać, ajk robi to karoosu :) echhh :) rozmarzyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tutaj to się wydaje tak super prosto, a jak tylko zaczynam babrać cieniami po oku, to... no właśnie - mam nababrane, a nie roztarte :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Chwila dla siebie ja mam ten sam problem. Niestety by dojść do perfekcji musimy ćwiczyć ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć co też często powtarza nasza guru Katosu hehe . Pozdrawiam i ją już ten filmik widziałam wcześniej ale i tak dziękuję za wstawke;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Potrzebujesz o coś zapytać - śmiało, chętnie odpowiem :)