12.11.2014

Pedzelki do makijazu oczu z eBay za 6,5 zl - czy warto?

Lubię od czasu do czasu robić zakupy na eBay'u. Za kilka złotych można czasem kupić naprawdę fajne rzeczy, a że to tylko kilka złotych, to nawet jak się nie spodoba, to i wyrzucić mi nie będzie żal. Tak też właśnie pomyślałam, gdy któregoś razu wypatrzyłam na eBay'u te oto pędzelki do makijażu oczu ;)



W myśl złotej blogerskiej zasady "pędzelków nigdy dość" ;) kliknęłam kup teraz i czekałam na przesyłkę. Za pędzelki zapłaciłam dokładnie 6,44 PLN z bezpłatną wysyłką i czekałam na nie niecałe 3 tygodnie. Ja kupiłam swoje na tej aukcji: KLIK, ale spora liczba sprzedawców ma je w swojej ofercie.

W zestawie jest 6 pędzelków, jeden dodatkowo wyposażony jest w pacynkę z drugiej strony trzonka. Włosie jest nylonowe, skuwki aluminiowe, a trzonki to chyba drewno pomalowane na czarno. Znajdziemy tu dwa płaskie języczki - większy i mniejszy, jeden płaski skośnie ścięty pędzelek do eyelinera bądź brwi, jedną kulkę, jedną ściętą skośnie kulkę oraz największy, kwadratowo zakończony języczek, który u mnie sprawdza się do nakładania cienia bazowego na całą powiekę.



Pędzelki mają elastyczne, syntetyczne włosie i takie właśnie są w odbiorze. Włosie to przypomina mi np. słynny pędzelek do brwi z Essence. Nie są miękkie tak jak pędzle Ecotools, ale dzięki temu są też bardziej precyzyjne. Nie drapią, nie szarpią i nie podrażniają skóry. Wyglądają całkiem solidnie i mimo kilkukrotnego już prania ich nie rozklejają się i nie gubią włosia. Trzonki są różnej długości, ale raczej należą do tych krótszych.




Przy pomocy takiego zestawu śmiało wykonamy całkiem przyjemny makijaż oka. Mi np. dziś takie coś udało się wymalować.





Podsumowując: za 6,5 zł otrzymujemy 6 fajnych i miłych w obsłudze pędzelków. Czy warto? Pewnie, że warto! :)

26 komentarzy:

  1. O <3 też chcę ! :) Tylko nie mam jak zamówić na ebay bo nie mam konta paypal....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje zakładałam lata temu, więc niewiele już pamietam, ale wydaje mi się, że nie było to wcale trudne :)

      Usuń
  2. Mam je z BPS i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę! okazja dobra, a już raz przekonałam się, że pędzelki z ebaya są genialne:) mam kilka dużych po 9-10zł i nie ustępują jakością pędzlom Real Techniques:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te, o których piszesz rownież mam i rownież jestem z nich zadowolona :)

      Usuń
  4. fajnie wyglądają! ja bym sie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja czekam na swoje pedzle ze szkolu:-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, niezły zakup udało Ci się zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle, że to jedne z fajniej wydanych 6 zł w moim życiu ;)

      Usuń
  7. jeszcze nigdy nic nie zamawiałam z ebay'a

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Niedawno je dojrzałam i się intensywnie nad nimi zastanawiałam. Teraz żałuję, że jednak nie wzięłam ich 'w ciemno' ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie cena bardzo niska :) Zaciekawiłaś mnie tymi pędzlami. Lubię takie odcienie brązu na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te brązu też niedługo pokażę, bo to rownież nowość, która się sprawdziła :)

      Usuń
  10. O ja właśnie szukałam takich pędzli. Musze je zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak najbardziej warto :) Nie wszystkie są super ale są idealne dla osób początkujących jeśli chodzi o makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne oczęta:) widze ze Ciebie tez naszło na pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze trzeba umieć się posługiwać takimi pędzelkami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Potrzebujesz o coś zapytać - śmiało, chętnie odpowiem :)