19.11.2014

Kreatywna sroda! czyli garsc inspiracji :) cz. 20

Jak Wam dziś mija dzień? Nawet jeśli jest tak brzydko i szaro-buro jak u mnie i nie chce się wychylać nosa za drzwi, może warto przełamać się i wyjść choćby na ostatni już dzień słynnej promocji w Rossmannie? ;) A tymczasem póki co zapraszam Was na garść inspiracji, są jak zawsze piękne i pomysłowe, więc mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie :)


1. Sukulenty to moja wielka miłość i bardzo lubię oglądać je w różnych aranżacjach. Pomysł z ptasią budką jest absolutnie uroczy! :)



2.  Siedzisko - albo jak ktoś woli - stolik z opony oplecionej grubym sznurem - bardzo ładne i niedrogie rozwiązanie pod hasłem DIY :)


3. Pomysłowe rozwiązanie do kuchni - wysuwana lista elektryczna ukryta w blacie! Chyba nie tylko ja nie lubię latania po całej kuchni w poszukiwaniu wolnego gniazdka :)



4. Mini-barek ukryty pod schodami? Dlaczego nie! Ten jest bardzo sprytnie zaaranżowany, więc jeśli macie wolną wnękę, może warto się zainspirować?




5. Widziałam ostatnio w Lidlu opiekacz do muffinek, ale takiego cuda na babeczki z kruchego ciasta jeszcze nie spotkałam! Jeśli jednak znajdę, kupię bez wahania! :)






Miłego dnia! :)

17 komentarzy:

  1. To siedzisko z opony mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się forma zagospodarowania przestrzenią pod schodami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię wykorzystanie każdego skrawka przestrzeni i często wynajduję takie perełki :)

      Usuń
  3. U mnie pod schodami jest szafka na graty, odkurzacze, mopy, ale taki barek to super rozwiązanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to siedzisko z opony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, to "siedzisko" wygląda super i kto by pomyślał, że z opony można je wyczarować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie wykorzystanie opon mi się podoba! Cudnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Potrzebujesz o coś zapytać - śmiało, chętnie odpowiem :)