1.08.2012

Róż Bell 2Skin Pocket czyli zakupy w Biedronce :)

Dziś w Biedronce rozpoczął się tydzień urodowy (a właściwie 2 tygodnie :), w ramach których można nabyć kosmetyki m.in. Bell i Bielendy znacznie taniej niż w drogeriach. Ja postanowiłam na razie zaopatrzyć się w róż Bell 2Skin Pocket, o którym słyszałam wiele dobrego. Róż kosztował 5,99 zł, czyli o 4 zł mniej niż w drogerii :) Wybrałam kolor nr 03, bo chciałam właśnie taki kolorek, którym mogłabym od czasu do czasu zastąpić bronzer.


 






Promocja w Biedronce potrwa do 14 sierpnia, możecie znaleźć w niej m.in.:
- płyny do demakijażu Bielenda za 5,99 zł,
- maseczki AA za 1,99 zł,
- tusze do rzęs Bell za 9,99 zł,
- żele pod prysznic 500 ml w egzotycznych zapachach za 9,99 zł

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam róż z Bell, dostałam jeden przy okazji upadłych już KissBoxów :) i chyba mam ten sam kolor co Ty :) a żel rzeczywiście ładnie wygląda w łazience, akurat mam zieloną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh to nie Ty pisałaś o tym, że ładnie wygląda ale nevermind :P I tak ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też może kupie sobie ten róż,ładnie sie prezentuje na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sie wykosztowalam ostatnio na ksmetyki i w zasadzie niczego nie potrzebuje:)))a wiem ze jak pojde to napewno cos kupie:)))
    pozdrawiam i powodzenia zycze:)))
    zapraszam -jesli masz ochote -do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w takim razie zajrzeć do Biedronki:) Może coś sobie wybiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście różów nie używam, ale ten wygląda na bardzo delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  7. kusicie tą Biedronką.... obserwuję i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zobaczyłabym na twarzy:) Dziękuje za obserwacje i odwdzięczam się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja kupiłam dzisiaj ten róż od Bell za 4,99 zeta w Biedronie odcień 01 na moje trupio blade poliki :) jest całkiem przyzwoity, dosyć delikatnie pokrywa skórę, nie tworzy takich koszmarnych jak od gorączki różowych placków na twarzy...za tą cenę jest całkiem ok, a nie mam dobrych doświadczeń z kosmetykiem typu róż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja też mam ten róż i jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Potrzebujesz o coś zapytać - śmiało, chętnie odpowiem :)