8.08.2012

Najlepszy krem EVER FlosLek BeEco Krem na noc, którego ja używam także na dzień ;)

W swoim życiu przetestowałam całe mnóstwo kremów.Z racji tego. że moja twarz bardzo lubi się błyszczeć najczęściej sięgałam po kremy matujące. Z żadnym jednak kremem nie polubiłam się na dłużej. Do czasu aż sięgnęłam po krem, który w nazwie wcale nie ma słowa "matujący". Mowa o kremie FlosLek z serii BeECO - bio-certyfikowany krem na noc odbudowująco-naprawczy.
krem na dzień FlosLek Flos Lek Beeco krem na noc naturalny biocertyfikowany organiczny ekologiczny absolute organic B.4.Y. krem matujący jak czym zmatowić skórę 


Jest to krem naturalny i ekologiczny, posiada certyfikat EKOCERT. Zawiera m.in. sok z elosesu (na pierwszym miejscu zamiast wody!!!), ekstrakty z alpejskich ziół, oliwę z oliwek, olej jojoba oraz masło shea.
98,776% wszystkich składników w tym kremie jest pochodzenia naturalnego.

Poniżej wklejam dokładny skład - widać, że same cudeńka:
Skład: Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Cetearyl Wheat Straw Glycosides, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter*, Glyceryl Stearate SE, Olea Europaea Fruit Oil*, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Galactoarabinan, Glycerin, Tricaprylin, Glyceryl Stearate Citrate, Squalane, Salvia Sclarea Seed Oil, Buddleja Davidii Extract*, Thymus Vulgaris Flower\Leaf Extract*, Aqua, Sodium Hyaluronate, Cera Alba*, Parfum, Propanediol, Tocopheryl Acetate, Gluconolactone, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Citric Acid, Benzoic Acid. * składniki z certyfikowanych upraw ekologicznych.

Opakowanie: Krem jest zamknięty w szklanym pękatym słoiczku z plastikową zakrętką, z której niestety odłazi farba, co widać na zdjęciach i co nie wygląda do końca estetycznie. No ale nie kupuję kosmetyku, żeby ładnie wyglądał, tylko dobrze działał. Krem jest też chroniony plastikowym wieczkiem, co mi się bardzo podoba. Oprócz tego było kartonowe opakowanie, na którym wszystkie najważniejsze informacje producent zawarł.

Konsystencja, zapach: Konsystencja jest prawdziwym zaskoczeniem! Jest bardzo gęsta, treściwa, niemal maślana, ale prawdziwe zaskoczenie przychodzi, gdy nałożymy krem na skórę. Krem wchłania się szybko i do matu! Nie potrzeba dodatkowego kremu matującego! Co więcej krem otula skórę taką jakby warstewką, która wcale nie jest tłusta, ciężka, nic z tych rzeczy. Naprawdę przyjemna! Zapach kremu także mi odpowiada, jest delikatny, leciutko ziołowy, nienachalny, prawie niewyczuwalny właściwie.

Działanie: Co tu dużo mówić - krem jest świetny! Nawilża i regeneruje skórę naprawdę odczuwalnie. Nie zapycha, nie powoduje wysypu, nie podrażnia, wręcz podrażnienia goi! Do tego cudowne, matowe wykończenie (nie ściąga przy tym skóry jak inne kremy matujące!) - polecam ten krem do każdej skóry, naprawdę będziecie zadowolone! Dodam, że miałam wcześniej również krem BeECO na dzień i również jest bardzo dobry, ale wg mnie ten na noc jest lepszy - i lepiej matuje, i jest bardziej treściwy. Używam więc kremu na noc także na dzień i sprawdza się świetnie!

Cena: 36 zł/50 ml

Ocena: 6/6

Czy kupię ponownie: TAK!!! będę go kupować tak długo, jak dlugo będzie w sprzedaży! :)




Jako ciekawostkę dodam, że to nie FlosLek jest jego producentem, a izraelska firma B.4.U. FlosLek po prostu posiada licencję na rynek polski. Identyczny krem (składowo i wizualnie) znajdziecie pod nazwą B.4.U. - Absolute Organic :)

11 komentarzy:

  1. Ja też coś średnio mogę trafić na dobry krem matujący. Lubię takie ekologiczne kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wciąż szukam jakiś dobry krem pod makijaż:) ciekawe czy ten by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  3. szukam dobrego kremu matującego - gdzie ten można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Może warto wypróbować:)

    Zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Floslek bardzo mnie ostatnio ciekawi. Choć cena nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj juz dluugo mnie kusi ten krem, ma same fantastyczne opinie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam z tej serii wersję dzienną, jednak zapach skutecznie mnie odstraszył. Nawilżanie było ok, jednak ponownie się na niego na pewno nie zdecyduję.

    Pozdrawiam koleżankę z Malinowego Klubu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz częściej przekonuję się do Floska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za recenzję, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam be eco! wspaniała seria dla wymagających, w dobrych cenach, ze świetnymi składnikami :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Potrzebujesz o coś zapytać - śmiało, chętnie odpowiem :)