1.08.2012

Ziaja Bloker czyli żegnajcie mokre plamy!

Ostatnio pisałam o Ziajowym bublu, tym razem dla odmiany - prawdziwa Ziajowa perełka!
Ziaja bloker antyperspirant nadmierne pocenie potliwość pod pachami sposób preparaty nadmiernie się pocę


Opakowanie: Klasyczne opakowanie antyperspirantu, nic się nie zacina, kulka działa bez zarzutu.

Konsystencja, zapach: zapach jest dość brzydki, ale po aplikacji jest dla mnie nie wyczuwalny. Konsystencja dość rzadka, nie jest na szczęście lepiąca ani nic z tych rzeczy.
Działanie: Zanim natrafiłam na Bloker Ziaji, stosowałam inne antyperspiranty hamujące nadmierne pocenie - Etiaxil i Antidral. Oba niestety były dość drogie, a i ich aplikacja nie należała do najprzyjemniejszej... Szczypanie i pieczenie niemal za każdym razem, nie tylko po depilacji, co jeszcze by można było zrozumieć. Ziaja Bloker okazał się strzałem w dziesiątkę! Jest kilka razy tańszy od Etiaxilu, wydajniejszy, nie podrażnia (zdarzyło mi się może 2x, żeby mnie po nim piekła skóra, ale to była moja wina, bo nałożyłam go kilka godzin po depilacji), a co najważniejsze - mam wrażenie, że jest skuteczniejszy. Etiaxilu musiałam używam raz na 3 dni, Blokera używam raz w tygodniu. Skończył się wreszcie mój problem w mokrymi pachami i nieestetycznymi kółkami po podniesieniu ręki. Mogę bez obaw nosić kolorowe bluzki - pachy są suche!

Wydajność: rewelacyjna. Używam blokera już prawie od roku, a nie zużyłam nawet połowy opakowania! Dodam, że używam go raz na tydzień, czasem w okresie letnim 2 razy na tydzień.

Cena: 7 zł/60 ml

Ocena: 6/6 (znalazłam kosmetyk, który naprawdę działa i rozwiązuje mój problem z poceniem, coś niesamowitego!)

Czy kupię ponownie: TAK



A Wy - znacie ten kosmetyk? 

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Potrzebujesz o coś zapytać - śmiało, chętnie odpowiem :)